Elektroninės prekybos parduotuvės tampa vis populiaresnės pirkėjams, ieškantiems patogumo, įvairovės ir gerų pasiūlymų. Jei turite elektroninės prekybos parduotuvę, tikriausiai visada ieškote būdų, kaip padidinti pardavimus ir pritraukti daugiau klientų. Pateikiame keletą patarimų, kurie padės jums padidinti pardavimus ir dar labiau padidinti elektroninės prekybos parduotuvės sėkmę.
Sukurkite išsamią skaitmeninės rinkodaros strategiją
Išsamios skaitmeninės rinkodaros strategijos sukūrimas yra labai svarbus norint pritraukti naujų klientų ir padidinti esamų klientų pardavimus. Gera skaitmeninės rinkodaros strategija turėtų apimti turinio rinkodarą, socialinės žiniasklaidos kampanijas, mokamąją reklamą (PPC), el. pašto kampanijas, optimizavimą paieškos sistemoms (SEO), partnerių programas, mobiliosioms ryšio priemonėms optimizuotas svetaines ir pakartotinio nukreipimo kampanijas internete. Kiekvieną iš šių rinkodaros metodų galima naudoti skirtingais deriniais, kad pasiektumėte tikslinę auditoriją ir nukreiptumėte ją į savo svetainę ar produktų puslapius.
Įsitikinkite, kad jūsų svetainė optimizuota mobiliesiems įrenginiams
Vis labiau populiarėjant mobiliesiems įrenginiams, pavyzdžiui, išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, labai svarbu, kad jūsų svetainė būtų optimizuota šiems įrenginiams. Turėdami mobiliesiems įrenginiams optimizuotą svetainę užtikrinsite, kad lankytojai, naršydami jūsų produktus ar paslaugas savo įrenginyje, lengvai pasiektų visą jiems reikalingą informaciją. Tai apima užtikrinimą, kad puslapių įkėlimo laikas būtų greitas, vaizdai atrodytų ryškūs bet kokio dydžio ar raiškos įrenginyje, mygtukus būtų lengva rasti ir spustelėti pirštais ar nykščiais, o navigacija būtų paprasta, bet pakankamai išsami, kad naudotojai galėtų lengvai rasti tai, ko ieško.
Puikus klientų aptarnavimas
Pirkėjai nori žinoti, kad perkant internetu jais bus pasirūpinta. Pasirūpinkite, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų aukščiausio lygio, o paslaugūs ir draugiški darbuotojai galėtų greitai ir tiksliai atsakyti į klausimus, prireikus suteikti pagalbą ir užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai pirkdami jūsų elektroninėje parduotuvėje. Taip pat turėtumėte įsitikinti, kad turite paprastą ir saugų atsiskaitymo procesą, taip pat grąžinimo politiką, kuri būtų sąžininga tiek kliento, tiek įmonės atžvilgiu.
Pateikite aiškius produktų aprašymus
Aiškūs produktų aprašymai kiekviename puslapyje gali padėti klientams priimti pagrįstus sprendimus dėl pirkinių. Įsitikinkite, kad įtraukta visa informacija, pavyzdžiui, dydis, medžiaga, spalvų variantai, kaina, pristatymo terminai ir t. t., kad klientai geriau suprastų, ką jie gauna pirkdami iš jūsų parduotuvės. Taip pat svarbu įtraukti aukštos kokybės gaminio nuotraukas, kad klientai galėtų geriau įsivaizduoti, ką perka.
Optimizuokite turinį paieškos sistemoms
Optimizuota svetainė yra labai svarbi siekiant užtikrinti matomumą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose, taip pat potencialiems klientams suteikti naudingos ir aktualios informacijos apie jūsų produktus ar paslaugas. Turinio optimizavimas paieškos sistemoms reiškia, kad kiekvieno puslapio tekste, įskaitant metažymas ir aprašymus, reikia naudoti tikslinius raktinius žodžius, taikyti nuorodų kūrimo strategijas ir kurti kokybiškas atgalines nuorodas iš kitų svetainių. Tai padės „Google” ir kitoms paieškos sistemoms jūsų elektroninės parduotuvės vietą rezultatų puslapiuose užimti aukščiau.
Reklamuokite savo produktus socialiniuose tinkluose
Socialinių tinklų platformos, tokios kaip „Facebook”, „Twitter” ir „Instagram”, yra galingos priemonės jūsų elektroninės prekybos parduotuvei reklamuoti. Galite skelbti produktų naujienas, kurti patrauklią vaizdinę medžiagą savo produktams ir paslaugoms pristatyti, dalytis nuolaidomis ir akcijomis, rengti konkursus ar dovanas, kurios sudomintų klientus, laiku atsakyti į sekėjų klausimus ir pateikti nuorodas į savo svetainės turinį, kad nukreiptumėte į ją srautą.
Tai tik keletas patarimų, kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus. Tinkama skaitmeninės rinkodaros strategija ir svetainės optimizavimas mobiliesiems įrenginiams kartu su puikiu klientų aptarnavimu ir produktų populiarinimu socialinės žiniasklaidos platformose gali padėti jums gauti daugiau pardavimų iš esamų klientų ir pritraukti naujų. Pakankamai sunkiai ir pasiaukojamai dirbdami galėsite padidinti savo elektroninės parduotuvės sėkmę.